Stan przyjmowania spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania
XMLTreść
Wszystkie indywidualne sprawy załatwiane są przez dyrektora Placówki lub wyznaczonych przez niego pracowników merytorycznych w kolejności ich wpływu.
Każde nowe podanie (wniosek) złożone w Placówki podlega, zgodnie z obowiązującą "instrukcją kancelaryjną", rejestracji w odpowiednim spisie spraw.
Natomiast kolejność załatwiania prowadzonych spraw, a więc i zakończenia ich wydaniem np. decyzji, nie zawsze odpowiada kolejności ich wpływu. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest, przede wszystkim, różny zakres spraw.
Zasadą postępowania administracyjnego, wynikającą z art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, jest to, że sprawy powinny być załatwione "niezwłocznie", nie później jednak niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu podania (wniosku do Placówki).
Informacje dotyczące stanu załatwiania poszczególnych spraw udzielane są w sekretariacie Placówki.
Każde nowe podanie (wniosek) złożone w Placówki podlega, zgodnie z obowiązującą "instrukcją kancelaryjną", rejestracji w odpowiednim spisie spraw.
Natomiast kolejność załatwiania prowadzonych spraw, a więc i zakończenia ich wydaniem np. decyzji, nie zawsze odpowiada kolejności ich wpływu. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest, przede wszystkim, różny zakres spraw.
Zasadą postępowania administracyjnego, wynikającą z art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, jest to, że sprawy powinny być załatwione "niezwłocznie", nie później jednak niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu podania (wniosku do Placówki).
Informacje dotyczące stanu załatwiania poszczególnych spraw udzielane są w sekretariacie Placówki.