W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Stan przyjmowania spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania

XML

Treść

Stan przyjmowania spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania
Wszystkie indywidualne sprawy załatwiane są przez dyrektora Placówki lub wyznaczonych przez niego pracowników merytorycznych w kolejności ich wpływu.
 
Każde nowe podanie (wniosek) złożone w Placówki podlega, zgodnie z obowiązującą "instrukcją kancelaryjną", rejestracji w odpowiednim spisie spraw.
 
Natomiast kolejność załatwiania prowadzonych spraw, a więc i zakończenia ich wydaniem np. decyzji, nie zawsze odpowiada kolejności ich wpływu. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest, przede wszystkim, różny zakres spraw.
 
Zasadą postępowania administracyjnego, wynikającą z art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, jest to, że sprawy powinny być załatwione "niezwłocznie", nie później jednak niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu podania (wniosku do Placówki).
Informacje dotyczące stanu załatwiania poszczególnych spraw udzielane są w sekretariacie Placówki.